Followers

u know my name, not my story.. you've heard what i've done, not what i've been thru.. so stop judging me! i'm sick of it..

ppoc ~ new year 2013

ppoc~ shah alam

ppoc~the journey

..AsSaLamMuaLaikum..
"tak jawab dose.."

Friday, July 5, 2013

fuza wedding ~ monterez golf club

wedding fuza belah lelaki berlangsung di monterez golf and country club, subang.. memandangkan kawan2 dia kat KL tak ramai, so dia mintak jasa baik sy untuk jadi pengapit pada hari kejadian... adehhh, budak gemok ni nak jadi pengapit?? rosak gambo kawen ko fuzahhh....haha... tapi nak wat cemane, sian gak kan.. so sy tolong ler ape yg patut.....

gerak dr umah pukul 10am, sy bersama2 ngan rina n husband dia gerak ke monterez.. sampai sane si fuza blom siap2lagi... kitorang sempat posing2 dlu..
pengantin yg blom mekap..sempoi giler..
wedding yg grand bangat... pelamin dalam dewan, tempat makan kat tgkat atas n ade set buffet jugak kat tgkat bawah.. fuhhh... grand sungguh2.. :)
pengapit serbe ijau n pengantin serbe oren..:)
my long lost buddies,, ex-uitm perak girl
both pengantin yg gojes
gossip2.. bile sesekali jumpe kompom meriah..
sut putih yg sgt cantik... jeles makk jemahh... adehhh
 
untuk fuzah n Izmir, selamat pengantin baru moga bahagia hingga ke syurga.. :)

 

No comments:

kehilangan... T_T

hanya aku